گلهای پِیرنگ

وبلاگی برای ترویج آموزش داستان نویسی

گلهای پِیرنگ

وبلاگی برای ترویج آموزش داستان نویسی

قسمتی از قطعه ی " انتظار"


قسمتی  از قطعه ی " انتظار"


نوشته: سید رضا میرموسوی



نگار من! بهار من ! کجا است؟


                      من نمی دانم


مگر از کوه می آید،


              و یا از دشت و صحراها


              و یا آن سوی  دریاها...


                           نمی دانم

هوا دم کرده و سنگین


زمین خسته، ترک خورده


دمادم می رسد از دور


                         صدای انفجار مین


صدای تاخت و تاز و یورش


         خیل سواران نیست


                   صدای انفجار بمب می آید


فضا سرخ و مجازی است


جهان در ارتباط دائمی،


                       در کارزار طرح و برنامه


دچار ضیق وقت و غصه ی


                 پرونده سازی است


نگار من! بهار من! کجا است؟ 


                          من نمی دانم


....